Glömt att blogga..

Oooj ooj nu ligger jag lite efter igen men bloggningen. Igår  (nyårsafton) var jag först hemma hos T sedan gick vi hem till M och hade våran lilla julafton. Som var jätte skoj :) Jag fick spraydeo, läppglans, täckstift, ögonskuggor, örhängen och lite andra saker.. Och av mig fick M armani parfym, silver halsband, toblerone. Och T fick samma sak fast en gucci parfym.
Efter våran lillla julafton så drog vi hem till mig och gjorde tacos (vi var ensam hemma), smällde raketer, sjöng singstar, spelade kort och annat kul :D
Tack för en skit kul dag brudar!! ;)

Idag har jag bara läst och läst sedan T & M åkte hem. Jag läser: om jag kunde drömma (filmen Twilight är baserad på den) och den är såå underbar. Har nästan läst ut den nu men det finns ju två kvar och en som just kommit ut på engelska :) Nu ska jag fortsätta läsa. pussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0