polisstationen

Handlade inte mkt idag bara en grå tjocktröja från gina tricot, orkade inte handla därför att jag hade så ont i huvudet.
som nog berodde på att jag inte hade ätit på hela dagen..

tänkte att jag skulle gå till polisstationen idag för att hämta min mobil men jag vågade inte.Jag visste ju inte vilken avdelning det var man skulle hämta upphittade grejor eller om man skulle ha med sig lappensom man fick i brevlådan! xD


Skulle igentligen sovit med tjejorna inatt men jag hade så ont i huvudet att jag började skaka.
 De kändes skönt att komma hem till slut och få lägga sig i sängen framför sin laptop och kolla på en film.

Imorgon fyller min mamma år!! :O Åå jag har inte köpt nått till henne och hon säger att hon inte vill ha nått så jag hoppas att det får duga med frukost på sängen. Känns lite taskigt därför att på min födelsedag är hon såå snäll å ger mej frukost på sängen och hon gör en tårta och ger mig massor av presenter. Är det inte lite taskigt att bara ge henne frukost på sängen?  
Jag får nog ta att åka ner en sväng på stan imorgon..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0