Kupolen

Nu så har jag kommit hem efter en trevlig stund på kupolen. Jag köpte ingenting, var nog inte på shoppinghumör. :( Eller jo jag köpte en påse godis och en coca-cola med körsbärs smak som säkert smakar skit.

Snart så ska jag äta lite god mat :) Mamma håller på ute i köket och gör lite oxfile med klyftpotatis och kantarellsås.Mums.

Min lillasyster har sparat pengar för att köpa en platt tv så idag följde hon med till kupolen för att köpa en sån men hennes pengar räckte inte så då lovade jag henne att hon kunde få låna min så länge tills hon fått tillräkligt med pengar. Så nu står hon här i mitt rum och stampar för att hon vill ha tv:n. Antar att jag måste hjälpa henne nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0